Mógłbyś sprecyzować jasniej powiedzenie po niewielkiej przeróbce.
Niestety musiałby się zabrać za to jakiś Twój znajomy elektronik, bo sama zamiana obu układów między sobą nie jest możliwa , a przy obecnie niskich cenach części używanych nawet nieopłacalna.
Kolega kupił cały mechanizm za 35 zł, a zakup samego układu TDA3629 to ok 15 zł.
Voice odpowiedziałem tylko na Twoje pytanie czy jest układ którym ewentualnie można byłoby zastąpic oryginał, ale obiecuję że jak mnie dopadnie ta usterka to pobawię się w adaptację układu TDA i opublikuję na forum(oby jak najpóźniej)
Patrząc na zdjęcie które zamieściłeś to wydaje mi się iż przyczyna przegrzania układu LMB leży po stronie samego silnika i jego mechanizmu(zatarty) , więc wymiana płytki elektronicznej może nie dać pożądanego rezultatu(spalisz następną).
Na marginesie zaznaczę iż obecnie bodajże FABIA ma regulatory wykonane na TDA3629.
Co do wartości rezystorów i diody zenera to musiałbyś podać oznaczenia z diody zenera i kolory pasków na rezystorach, bo dokładnie nie widać na zdjeciu...
Kondensator SMD na druku to zapewne "przeciwzakłóceniowy" 100nF...
Voice, jeżeli używany mechanizm kosztuje tak jak kolega kowal 2002 napisał ok 25zł,to gorąco radzę zakupić oba mechanizmy i zapomnieć o adaptacji układu TDA.
Nawet gdybyś podmienił ten układ adaptując odpowiednie nóżki TDA(a zajmie to trochę czasu) to wymaga on później jeszcze regulacji (ustawienie napięć V-set V-fb).
Zależność ich jest kluczowa dla poprawnego działania regulatora.
Kolega kowal 2002 rozpisał Ci adaptację obu układów między sobą i można to zrobić jedynie w celu udowodnienia że" wszystko co ludzie zrobili to ludzie naprawią".Myślę iż obaj nie zabralibyśmy się za taką pracę o wartości 15 zł.
Moje zdanie jest takie że gra niewarta świeczki.
Jednak jeśli mimo to będziesz je zamieniał to daj znać co z tego wyszło.
Powodzenia przy "wyginaniu" scalaka.
problem w tym , ze ja nigdzie nie widzę silniczka sterowania do O1 po lifcie za 25 zł wszystko co widzę to około 45 w górę. Może macie jakieś wejścia gdzie kupić te silniczki w dobrej cenie. :?:
Wg mnie przed ,czy po lifcie to regulatory mają identyczną konstrukcję.
Ale dla pewności można spytać się mądrzejszych i pytanie wrzucić w tematy eksploatacyjne oraz zapytanie o kupno w kupię sprzedam.
Panowie a jednak
dostałem oferte na układ
LMB1021N (DIP NS 06+ PBF) CENA NETTO 12.90 przy zamówieniu min 10szt
Warunki realizacji:
PBF - element nie zawiera ołowiu(PB), PB - element zawiera ołów(PB).
Oferte sporzadzono przy kursie srednim NBP : 1 PLN=0.2253 EUR; 1 PLN=0.2893 USD
Wszystkie podane ceny podano w złotych (zł).
Ceny te nie zawieraja podatku PTU (VAT) 22% i moga ulec zmianie wraz ze zmiana kursu walut.
Płatnosc: Przedpłata.
DOSTAWA: GLS - 15.00zł netto
Termin realiz. 21 - 30 dni
WITAM, PANOWIE USILNIE SZUKAM SCHEMATU BĄDŹ INSTRUKCJI DEMONTAŻU (WYMIANY) SILNICZKA REGULACJI ŚWIATEŁ , EWENTUALNIE INSTRUKCJI JAK TAKIE USTROJSTWO WYCIĄGNĄĆ I NAPRAWIĆ (REGENERACJA) BO WYZEJ WYCZYTAŁEM ZE JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ
SKODA OCTAVIA 2002 1.6
zabierałem sie juz za demontaż ale zrezygnowałem coby czegos nie urwać,wiecie jak to jest pierwszy raz , ale generalnie takie grzbanie nie jest mi obce niestety nie ma jak to fachowa porada doświadczonego "majsterkowicza":-)
PRZY ZAPALONYCH ŚWIATŁACH MIJANIA SILNICZEK LEWY "CHRZĄKA" TRZESZCZY I BUCZY SERWIS PORADZIŁ WYMIANE PINY ŁĄCZĄ BO SPRAWDZAŁEM
Z GOORY DZIEKI ZA EWENTUALNĄ POMOC
POZDRAWIAM
SAVIK
[ Dodano: Czw 05 Mar, 09 01:37 ]
DODAM ZE DZIAŁA REGULACJA TYLKO NIEPOKOJI MNIE TEN CHAŁAS SILNICZKA NAWET GDY NIE REGULUJE USTAWIENIA ŚWIATEŁ, TZRESZCZY PRZY WŁĄCZONYCH CZASEM NA CHWILE PRZESTANIE POTEM ZNOOW CHRZĄKA JAK GO SIE DOCISNIE PORUSZY CZASEM PRZESTANIE ALE PO PO DGRNIĘCIU AUTA ZNOOW ZACZYNA ITP.ITD ....
SERWIS 200ZŁ MOZE WIECEJ , MI KRZYKNĄŁ ZA SILNICZEK Z WYMIANĄ ZAŚ PRACOWNIK SERWISU ZALECIŁ NA SZROT I KUPIĆ UŻYWANY , ZNALAZŁEM TAKI PODOBNY ZA 50 ZŁ ALE MIMO WSZYSTKO MUSIAŁBYM STARY WYCIĄGNĄĆ I POROOWNAĆ CZY LICZBA PINÓW I DŁUGOŚĆ TRZPIENIA SIE ZGADZA... CO WY NA TO?
POZDRAWIAM
SAVIK
Kolego savik silniczek jest przykręcony do reflektoru za pomocą dwóch śrub (gwiazdka)
ściągasz dekielek z tyłu reflektoru odkręcasz śrubki i wyjmujesz silniczek, później odczepiasz wtyczkę zasilająca do silniczka i po kłopocie.
Kolego savik silniczek jest przykręcony do reflektoru za pomocą dwóch śrub (gwiazdka)
ściągasz dekielek z tyłu reflektoru odkręcasz śrubki i wyjmujesz silniczek, później odczepiasz wtyczkę zasilająca do silniczka i po kłopocie.
Komentarz